Όλα τα Άρθρα

Θέματα Πανελληνίων Εξετάσεων στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον των Ημερήσιων Γενικών Λυκείων

Τα θέματα, σε γενικές γραμμές, ήταν σε λογικά πλαίσια και κλιμακούμενης δυσκολίας. Ακολουθήθηκε δε πιστά το σχολικό βιβλίο

Την Παρασκευή 6-6-2014, στα πλαίσια των Πανελληνίων Εξετάσεων, εξετάστηκαν οι μαθητές των ημερήσιων Γενικών Λυκείων στο μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον». Τα θέματα, σε γενικές γραμμές, ήταν σε λογικά πλαίσια και κλιμακούμενης δυσκολίας. Ακολουθήθηκε δε πιστά το σχολικό βιβλίο (π.χ. το θέμα Β2 είναι παρμένο απ' το Τετράδιο Μαθητή).

Ο καλά προετοιμασμένος υποψήφιος θα φτάσει μάλλον εύκολα στο 75/100, αλλά από εκεί και πέρα τα πράγματα δυσκολεύουν. Συγκεκριμένα, τα θέματα Γ4, Δ3 και ιδίως το Δ4 είναι αυξημένων απαιτήσεων. Δυστυχώς, στο θέμα Γ είναι πιθανό να δημιουργηθεί ξανά ζήτημα με τους μαθητές που θα χρησιμοποιήσουν πίνακα στην λύση (αν και το μέγεθος της εισόδου ΔΕΝ είναι γνωστό), όπως είχε γίνει το 2010. Αν και ελπίζουμε να διαψευστούμε, δεν αναμένεται η ΚΕΕ να υποδείξει τρόπο αντιμετώπισης τέτοιων απαντήσεων.
Τέλος, στον σχολιασμό πολλών συναδέλφων σχετικά με τις "μη αναμενόμενες" ερωτήσεις θεωρίας, μπορεί κανείς να απαντήσει ότι έτσι κι αλλιώς η θεωρία είναι λίγη στο συγκεκριμένο μάθημα, οπότε προκειμένου να αποφευχθεί η ανακύκλωση θεμάτων, είναι λογικό να ζητούνται απ' τους υποψηφίους ακόμα και πράγματα που ενδεχομένως χαρακτηρίζονται ως "λεπτομέρειες".

Το Συντονιστικό Συμβούλιο του Εργασιακού Τομέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας