Όλα τα Άρθρα

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ? ΩΣ ΠΟΤΕ?

Επιστολή του Γραμματέα της Ε.Π.Ε. Γιώργου Ανδρεαδάκη που δημοσιεύτηκε στα www.teach.gr & www.edra.gr, σχετικά με τις διαμαρτυρίες Φυσικών, Χημικών, Μαθηματικών κλπ για τον διορισμό τους ως καθηγητών πληροφορικής.

Ηράκλειο 18/04/2002,

Με μεγάλη έκπληξη και λύπη διαβάζουμε τον τελευταίο καιρό δημοσιεύματα, διαμαρτυρίες και άρθρα από αδιόριστους μαθηματικούς, φυσικούς, χημικούς και κάθε λογής απόφοιτους πανεπιστημίου, οι οποίοι χτυπημένοι από το φάσμα της ανεργίας προσπαθούν να βολευτούν σε οποιαδήποτε θέση του δημοσίου. Ω! του θαύματος, τι πιο πρόσφορο αυτό τον καιρό από την εκπαίδευση και συγκεκριμένα τις θέσεις για καθηγητές πληροφορικής, για τις οποίες το υπουργείο ψευδώς διατείνεται ότι δεν βρίσκει αρκετούς απόφοιτους πληροφορικής για να διορίσει.

Κατά καιρούς λοιπόν το υπουργείο παιδείας και ο εκάστοτε υπουργός έκανε ότι περνάει από το χέρι του να «βολέψει» ουκ ολίγους από αυτούς τους άμοιρους, οι οποίοι βέβαια είναι σίγουρο ότι αντάμειψαν την κυβέρνηση σε προηγούμενες εκλογές και θα συνεχίσουν να το κάνουν και στις επόμενες. Έτσι λοιπόν, μετά από μερικά χρόνια ασυδοσίας, η δημόσια Ββαθμια εκπαίδευση λυμαίνεται από αλεξιπτωτιστές - μεταλλαγμένους (επιτρέψτε μου την έκφραση) καθηγητές πληροφορικής οι οποίοι για να το πω απλά ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ!.

Αναρωτιέμαι λοιπόν ως πολίτης αυτής της χώρας :

  • Γιατί δεν μιλάει κανείς? Αυτοί οι άνθρωποι δεν διδάσκουν τα δικά μου παιδιά, διδάσκουν τα παιδιά ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Ποιος θα πλήρωνε κάποιον γυμναστή να κάνει στο παιδί του φροντιστήριο στα μαθηματικά? Γιατί όλοι πληρώνουμε φυσικο-μαθηματικο-χημικο-βιολογικο-φχψ-θεολόγους να διδάσκουν τα παιδιά μας πληροφορική?
  • Πόσοι γονείς άραγε αναρωτήθηκαν «τι καθηγητής κάνει μάθημα στο παιδί μου? Έχει τα απαραίτητα προσόντα και γνώσεις?» Ποιος σύλλογος γονέων αντέδρασε?
  • Πότε θα καταλάβουν ΟΛΟΙ (υπουργός, υπουργείο, σύμβουλοι, διευθυντές, γονείς και γενικά η κοινωνία), ότι η Πληροφορική ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ, δεν είναι ΧΟΜΠΥ, δεν το μαθαίνεις στο σπίτι σου, ούτε σε 400 ώρες σεμιναρίων. Η Πληροφορική είναι μηχανική, είναι επιστήμη και πρέπει να αποφοιτήσεις από το Πολυτεχνείο ή το Πανεπιστήμιο ή το ΤΕΙ για να την διδαχθείς όπως γίνεται με όλες τις επιστήμες.
  • Αναρωτιέμαι αν παρακολουθήσω ένα σεμινάριο Α βοηθειών θα με αφήσουν να εγχειρήσω κάποιον ή άραγε αν το ζητήσω μαζί με πολλούς άλλους γνώστες Α βοηθειών, θα μας διόριζαν σε κανένα νοσοκομείο? Τώρα που το σκέπτομαι στα σχολικά μου χρόνια έμαθα στην φυσική ότι το άτομο διασπάται, μήπως να ζητήσω να με προσλάβουν στον Δημόκριτο? Τα μαθήματα που έκανα στην Φυσική ήταν σίγουρα πάνω από 400 ώρες. Ελπίζω να μην με πουν θρασύ.
  • Γιατί δεν με αφήνουν να διοριστώ ως μόνιμος ή και αναπληρωτής μαθηματικός? Έκανα περισσότερες από 400 ώρες μαθηματικά στο πανεπιστήμιο.
  • Πότε θα γίνει κατανοητό ότι η πληροφορική δεν είναι windows, word & excel, και ότι έστω και αν αυτό είναι αρκετό για μερικά σχολεία, σε λίγο καιρό δεν θα αρκεί και οι εν λόγω καθηγητές ΔΕΝ θα μπορούν να ακολουθήσουν, γιατί η πληροφορική είναι η γρηγορότερα εξελισσόμενη επιστήμη?
  • Γιατί οι απανταχού υπεύθυνοι με την κοντόφθαλμη και ψηφοθηρική πολιτική τους, και με το πρόσχημα της επίλυσης ενός «κοινωνικού προβλήματος» διορίζουν ανθρώπους ακατάλληλους, τους οποίους θα πληρώνουμε για τα επόμενα 35 χρόνια και θα αποτελούν τροχοπέδη για την εξέλιξη της πληροφορικής στην Ελληνική εκπαίδευση?

Θα βγουν σίγουρα και θα φωνάζουν ωσάν λυσσασμένα σκυλιά για αυτή την επιστολή. Πως μου φέρνει στο μυαλό τους Τούρκους στην Κύπρο ή του Ισραηλινούς στην Παλαιστίνη, που για χρόνια και σιγά-σιγά εποίκησαν την γη και τώρα διώχνουν τους αυτόχθονες. Η ιστορία διδάσκει, εμείς μαθαίνουμε?

Ως πότε στην Ελλάδα οι ελέφαντες θα χορεύουν μπαλέτο και όλοι θα λένε τι χαριτωμένοι που είναι? Ως πότε επιτέλους στην Ελλάδα θα συνεχίσουν να μην βλέπουν ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός.!!!

Ως πότε? Νισάφι πια??