Όλα τα Άρθρα

Δελτίο Τύπου του Τοπικού Παραρτήματος Χανίων για την αιφνιδιαστική απόφαση ΥΠΕΠΘ για αναθέσεις μαθημάτων

Αναστατώνεται η λειτουργία των σχολείων για να πριμοδοτηθούν τα εμπορικά κυκλώματα των “πιστοποιήσεων”

<title> &lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;meta content="OpenOffice.org 2.4 (Linux)" name="GENERATOR" /&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;style type="text/css"&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;!-- &lt;/p&gt; &lt;p&gt; @page { size: 21.59cm 27.94cm; margin: 2cm } &lt;/p&gt; &lt;p&gt; P { margin-left: 2cm; margin-right: 2cm; text-indent: 1cm; margin-bottom: 0cm; line-height: 100% } &lt;/p&gt; &lt;p&gt; --&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;/style&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&nbsp;&lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="center" style="text-indent: 0cm; margin-top: 1.02cm; margin-bottom: 0.41cm; line-height: 100%; page-break-after: avoid;"&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="4" style="font-size: 16pt;"&gt;&lt;b&gt;Αιφνιδιαστική &lt;/p&gt; &lt;p&gt;απόφαση ΥΠΕΠΘ για αναθέσεις μαθημάτων&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="center" style="text-indent: 0cm; margin-top: 0.22cm; margin-bottom: 0.41cm; line-height: 100%; page-break-after: avoid;"&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="4"&gt;&lt;i&gt;Αναστατώνεται &lt;/p&gt; &lt;p&gt;η λειτουργία των σχολείων για να &lt;/p&gt; &lt;p&gt;πριμοδοτηθούν τα εμπορικά κυκλώματα &lt;/p&gt; &lt;p&gt;των “πιστοποιήσεων”&lt;/i&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-bottom: 0.3cm;"&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/p&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-bottom: 0.3cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt;Χανιά, &lt;/p&gt; &lt;p&gt;22 Σεπτεμβρίου 2008&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-bottom: 0.3cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Με &lt;/p&gt; &lt;p&gt;μεγάλη έκπληξη λάβαμε γνώση των αποφάσεων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;118842/Γ2 και 119052/Γ2, της 17ης Σεπτεμβρίου &lt;/p&gt; &lt;p&gt;2008, σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και &lt;/p&gt; &lt;p&gt;ΕΠΑ.Σ που υπογράφει ο Υφυπουργός Εθνικής &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέας &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Λυκουρέντζος. Οι αποφάσεις αυτές &lt;/p&gt; &lt;p&gt;εκδίδονται &lt;b&gt;μετά την έναρξη της σχολικής &lt;/p&gt; &lt;p&gt;χρονιάς και αφού έχουν γίνει οι αναθέσεις &lt;/p&gt; &lt;p&gt;μαθημάτων προκαλώντας τεράστια &lt;/p&gt; &lt;p&gt;αναστάτωση στην λειτουργία των σχολείων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;όλης της Χώρας&lt;/b&gt; καθώς θα επιφέρουν &lt;/p&gt; &lt;p&gt;πλασματικές υπεραριθμίες εκπαιδευτικών, &lt;/p&gt; &lt;p&gt;ιδίως στους κλάδους ΠΕ19 Πληροφορικής &lt;/p&gt; &lt;p&gt;ΑΕΙ και ΠΕ20 Πληροφορικής ΤΕΙ, και θα &lt;/p&gt; &lt;p&gt;υποβαθμίσουν δραματικά την παρεχόμενη &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Πληροφορική Παιδεία.&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-bottom: 0.3cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Ειδικότερα, &lt;/p&gt; &lt;p&gt;με τις ανωτέρω αποφάσεις:&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;/p&gt;&lt;ul&gt;&lt;li&gt;&lt;p style="margin-right: 2.01cm; text-indent: 0cm; margin-bottom: 0.3cm;"&gt; &lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Η αναλογία μαθητών/καθηγητή για τα εργαστηριακά μαθήματα Πληροφορικής αυξάνεται σε 17/1 ενώ την ίδια στιγμή διαμορφώνεται σε 12/1 για όλα τα υπόλοιπα εργαστηριακά μαθήματα!&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt;&lt;li&gt;&lt;p style="margin-right: 2.01cm; text-indent: 0cm; margin-bottom: 0.3cm;"&gt; &lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Μαθήματα που η διδασκαλία τους εμπίπτει κατεξοχήν στην αρμοδιότητα των καθηγητών Πληροφορικής ως πτυχιούχων Πληροφορικής ΑΕΙ και ΑΤΕΙ, ανατίθεται σε καθηγητές άλλων κλάδων με προσόν την “πιστοποιημένη γνώση Πληροφορικής” προκειμένου να πριμοδοτηθούν τα γνωστά εμπορικά κυκλώματα πώλησης τέτοιων “πιστοποιήσεων”.&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt;&lt;/ul&gt;&lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-bottom: 0.3cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Είναι &lt;/p&gt; &lt;p&gt;προφανές ότι η επιχειρούμενη υποβάθμιση &lt;/p&gt; &lt;p&gt;των σπουδών στην Πληροφορική και η &lt;/p&gt; &lt;p&gt;απαξίωση των πτυχίων πληροφορικής όλων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;των βαθμίδων, συνδέεται άμεσα με τις &lt;/p&gt; &lt;p&gt;κερδοσκοπικές επιδιώξεις ιδιωτικών &lt;/p&gt; &lt;p&gt;συμφερόντων και θεωρούμε ότι &lt;b&gt;υπάρχει &lt;/p&gt; &lt;p&gt;σοβαρό πολιτικό ζήτημα όταν η επιρροή &lt;/p&gt; &lt;p&gt;των συμφερόντων αυτών αποτυπώνεται σε &lt;/p&gt; &lt;p&gt;υπουργικές αποφάσεις. &lt;/b&gt;Επισημαίνουμε, &lt;/p&gt; &lt;p&gt;επίσης, ότι οι ανωτέρω αποφάσεις&lt;b&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/b&gt;έρχονται σε συνέχεια άλλων κυβερνητικών &lt;/p&gt; &lt;p&gt;μέτρων πριμοδότησης των εταιρειών &lt;/p&gt; &lt;p&gt;“πιστοποίησης” και συγκεκριμένα των &lt;/p&gt; &lt;p&gt;προγραμμάτων &lt;b&gt;e-κπαιδευτείτε&lt;/b&gt; και &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;b&gt;γονείς.gr &lt;/b&gt;μέσω των οποίων δίνονται &lt;/p&gt; &lt;p&gt;σε αυτές τις εταιρείες επιδοτήσεις &lt;/p&gt; &lt;p&gt;δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Μόνο για το &lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;b&gt;e-κπαιδευτείτε&lt;/b&gt; η κρατική επιδότηση &lt;/p&gt; &lt;p&gt;ανέρχεται στο ποσό των &lt;b&gt;36 εκατομμυρίων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;ευρώ.&lt;/b&gt; Και αυτό τη στιγμή που όλοι οι &lt;/p&gt; &lt;p&gt;απόφοιτοι γυμνασίου, σύμφωνα με τα &lt;/p&gt; &lt;p&gt;υφιστάμενα αναλυτικά προγράμματα της &lt;/p&gt; &lt;p&gt;δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αποκτούν &lt;/p&gt; &lt;p&gt;τις αναγκαίες δεξιότητες χρήσης Η/Υ και &lt;/p&gt; &lt;p&gt;δεν απαιτείται καμία περαιτέρω πιστοποίηση &lt;/p&gt; &lt;p&gt;των γνώσεών τους. &lt;/font&gt;&lt;/font&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/p&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-bottom: 0.3cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Η &lt;/p&gt; &lt;p&gt;τεράστια σπατάλη δημόσιων πόρων, και &lt;/p&gt; &lt;p&gt;μάλιστα σε μια περίοδο που η προτεραιότητα &lt;/p&gt; &lt;p&gt;θα έπρεπε να είναι η στήριξη του &lt;/p&gt; &lt;p&gt;εισοδήματος των εργαζομένων και του &lt;/p&gt; &lt;p&gt;δημόσιου σχολείου, συνιστά μια πρόκληση &lt;/p&gt; &lt;p&gt;όχι μόνο για τους Πληροφορικούς αλλά &lt;/p&gt; &lt;p&gt;και για ολόκληρη την ελληνική νεολαία &lt;/p&gt; &lt;p&gt;και κάθε φορολογούμενο που διαπιστώνει &lt;/p&gt; &lt;p&gt;ότι οι οικονομικές θυσίες στις οποίες &lt;/p&gt; &lt;p&gt;υποβάλλεται καταλήγουν στα ταμεία &lt;/p&gt; &lt;p&gt;κερδοσκοπικών εταιρειών οι οποίες, &lt;/p&gt; &lt;p&gt;μάλιστα, εδρεύουν εκτός Ελλάδας, δεδομένου &lt;/p&gt; &lt;p&gt;ότι τα περισσότερα από τα πωλούμενα &lt;/p&gt; &lt;p&gt;“πιστοποιητικά”, και πάντως τα &lt;/p&gt; &lt;p&gt;δημοφιλέστερα, είναι προϊόντα ξένων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;οργανισμών οι οποίοι και εισπράττουν &lt;/p&gt; &lt;p&gt;το μεγαλύτερο μέρος των χορηγούμενων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;επιδοτήσεων.&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-bottom: 0.3cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Αντιλαμβανόμενοι &lt;/p&gt; &lt;p&gt;την κρισιμότητα της κατάστασης που έχει &lt;/p&gt; &lt;p&gt;δημιουργηθεί καλούμε όλους τους &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Πληροφορικούς αλλά και κάθε Πολίτη των &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Χανίων και ιδιαίτερα τους φοιτητές, &lt;/p&gt; &lt;p&gt;τους γονείς και τους μαθητές του νομού &lt;/p&gt; &lt;p&gt;μας να εκφράσουν με κάθε τρόπο την &lt;/p&gt; &lt;p&gt;αντίθεσή τους στην επιχειρούμενη &lt;/p&gt; &lt;p&gt;εμπορευματοποίηση της Πληροφορικής &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Παιδείας και να υποστηρίξουν το αίτημα &lt;/p&gt; &lt;p&gt;μας για &lt;b&gt;άμεση ανάκληση των ανωτέρω &lt;/p&gt; &lt;p&gt;αποφάσεων του Υφυπουργού Παιδείας κ. &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Λυκουρέντζου. &lt;/b&gt;&lt;span style=""&gt;Ζητούμε &lt;/p&gt; &lt;p&gt;επίσης τον&lt;/span&gt;&lt;b&gt; άμεσο τερματισμό κάθε &lt;/p&gt; &lt;p&gt;προγράμματος επιδότησης των κερδοσκοπικών &lt;/p&gt; &lt;p&gt;εταιρειών εμπορίας “πιστοποιήσεων” &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/b&gt;&lt;span style=""&gt;και την&lt;/span&gt;&lt;b&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;αναγνώριση των δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ &lt;/p&gt; &lt;p&gt;των αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης &lt;/p&gt; &lt;p&gt;σύμφωνα και με τις σχετικές αποφάσεις &lt;/p&gt; &lt;p&gt;τοπικών ΕΛΜΕ όλης της Χώρας.&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;/p&gt;</title>