Όλα τα Άρθρα

Δελτίο Τύπου του Τοπικού Παραρτήματος Ηρακλείου για την απόφαση του ΥΠΕΠΘ σχετικά με αναθέσεις μαθημάτων

Υποβαθμίζεται η Δημόσια Εκπαίδευση για να πριμοδοτηθούν τα εμπορικά κυκλώματα των “πιστοποιήσεων”

<title> &lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;meta content="OpenOffice.org 2.4 (Linux)" name="GENERATOR" /&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;style type="text/css"&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;!-- &lt;/p&gt; &lt;p&gt; @page { size: 21.59cm 27.94cm; margin: 2cm } &lt;/p&gt; &lt;p&gt; P { margin-bottom: 0.21cm } &lt;/p&gt; &lt;p&gt; --&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt; &lt;/style&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&nbsp;&lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-bottom: 0cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Με &lt;/p&gt; &lt;p&gt;μεγάλη έκπληξη λάβαμε γνώση των αποφάσεων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;118842/Γ2 και 119052/Γ2, της 17ης Σεπτεμβρίου &lt;/p&gt; &lt;p&gt;2008, σχετικά με τις αναθέσεις μαθημάτων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠΑ.Λ. και &lt;/p&gt; &lt;p&gt;ΕΠΑ.Σ που υπογράφει ο Υφυπουργός Εθνικής &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ανδρέας &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Λυκουρέντζος. Ειδικότερα, με τις ανωτέρω &lt;/p&gt; &lt;p&gt;αποφάσεις:&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt;&lt;/p&gt;&lt;ul&gt;&lt;li&gt;&lt;p style="margin-top: 0.49cm; margin-bottom: 0cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Η αναλογία μαθητών/καθηγητή για τα εργαστηριακά μαθήματα Πληροφορικής αυξάνεται σε 17/1 ενώ την ίδια στιγμή διαμορφώνεται σε 12/1 για όλα τα υπόλοιπα εργαστηριακά μαθήματα!&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt;&lt;li&gt;&lt;p style="margin-bottom: 0.49cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Μαθήματα που η διδασκαλία τους εμπίπτει κατεξοχήν στην αρμοδιότητα των καθηγητών Πληροφορικής ως πτυχιούχων Πληροφορικής ΑΕΙ και ΑΤΕΙ, ανατίθεται σε καθηγητές άλλων κλάδων με προσόν την “πιστοποιημένη γνώση Πληροφορικής” που έχουν λάβει σε ολιγόωρα εκπαιδευτικά προγράμματα !&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt; &lt;/li&gt;&lt;/ul&gt;&lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-top: 0.49cm; margin-bottom: 0.49cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Οι &lt;/p&gt; &lt;p&gt;αποφάσεις αυτές &lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt;καταργούν &lt;/p&gt; &lt;p&gt;κάθε επιστημονική και παιδαγωγική &lt;/p&gt; &lt;p&gt;λογική για την διδασκαλία της πληροφορικής &lt;/p&gt; &lt;p&gt;στα σχολεία&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;, &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt;υποβαθμίζοντας &lt;/p&gt; &lt;p&gt;τη δημόσια εκπαίδευση&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;, &lt;/p&gt; &lt;p&gt;αφού ορίζουν μια δυσλειτουργική αναλογία &lt;/p&gt; &lt;p&gt;μαθητών/καθηγητή στα μαθήματα πληροφορικής &lt;/p&gt; &lt;p&gt;και αναθέτουν την διδασκαλία τους σε &lt;/p&gt; &lt;p&gt;καθηγητές άλλων ειδικοτήτων. Επίσης, &lt;/p&gt; &lt;p&gt;απαξιώνουν τα πτυχία των Καθηγητών &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Πληροφορικής, τα οποία αποτελούν το &lt;/p&gt; &lt;p&gt;βασικό επιστημονικό κριτήριο διορισμού &lt;/p&gt; &lt;p&gt;και διδασκαλίας στην Πληροφορική, και &lt;/p&gt; &lt;p&gt;δημιουργούν μία άνευ προηγουμένου &lt;/p&gt; &lt;p&gt;κατάσταση, &lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt;αφού &lt;/p&gt; &lt;p&gt;παρέχεται η δυνατότητα οι διάφορες &lt;/p&gt; &lt;p&gt;«πιστοποιήσεις» να αποτελούν κριτήριο &lt;/p&gt; &lt;p&gt;ώστε ένας καθηγητής να διδάσκει μαθήματα &lt;/p&gt; &lt;p&gt;άλλων ειδικοτήτων&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;. &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/p&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-top: 0.49cm; margin-bottom: 0.49cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Επισημαίνουμε, &lt;/p&gt; &lt;p&gt;επίσης, ότι οι ανωτέρω αποφάσεις&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;έρχονται &lt;/p&gt; &lt;p&gt;σε συνέχεια άλλων κυβερνητικών μέτρων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;πριμοδότησης των εταιρειών “πιστοποίησης” &lt;/p&gt; &lt;p&gt;και συγκεκριμένα των προγραμμάτων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt;e-κπαιδευτείτε&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;και &lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt;γονείς.gr &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;μέσω &lt;/p&gt; &lt;p&gt;των οποίων δίνονται σε αυτές τις εταιρείες &lt;/p&gt; &lt;p&gt;επιδοτήσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Μόνο για το &lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt;e-κπαιδευτείτε&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;η κρατική επιδότηση ανέρχεται στο ποσό &lt;/p&gt; &lt;p&gt;των &lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt;36 &lt;/p&gt; &lt;p&gt;εκατομμυρίων ευρώ.&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Και αυτό τη στιγμή που όλοι οι απόφοιτοι &lt;/p&gt; &lt;p&gt;γυμνασίου, σύμφωνα με τα υφιστάμενα &lt;/p&gt; &lt;p&gt;αναλυτικά προγράμματα της δευτεροβάθμιας &lt;/p&gt; &lt;p&gt;εκπαίδευσης, αποκτούν τις αναγκαίες &lt;/p&gt; &lt;p&gt;δεξιότητες χρήσης Η/Υ και δεν απαιτείται &lt;/p&gt; &lt;p&gt;καμία περαιτέρω πιστοποίηση των γνώσεών &lt;/p&gt; &lt;p&gt;τους. &lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt;Είναι &lt;/p&gt; &lt;p&gt;λοιπόν προφανές ότι οι αποφάσεις αυτές &lt;/p&gt; &lt;p&gt;συνδέονται άμεσα με τις κερδοσκοπικές &lt;/p&gt; &lt;p&gt;επιδιώξεις ιδιωτικών συμφερόντων &lt;/p&gt; &lt;p&gt;δημιουργώντας&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;σοβαρό πολιτικό ζήτημα αφού η επιρροή &lt;/p&gt; &lt;p&gt;των συμφερόντων αυτών αποτυπώνεται σε &lt;/p&gt; &lt;p&gt;υπουργικές αποφάσεις.&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/p&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-top: 0.49cm; margin-bottom: 0.49cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Για &lt;/p&gt; &lt;p&gt;την απόφαση του προγράμματος γονείς.gr, &lt;/p&gt; &lt;p&gt;έχει ήδη εκδώσει ανακοίνωση η ΕΛΜΕ &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Ηρακλείου, καταδικάζοντας την και &lt;/p&gt; &lt;p&gt;καλώντας τους εκπαιδευτικούς να μην &lt;/p&gt; &lt;p&gt;συμμετέχουν στην απροκάλυπτη προώθηση &lt;/p&gt; &lt;p&gt;των ιδιωτικών συμφερόντων μέσα από τη &lt;/p&gt; &lt;p&gt;λειτουργία των δημόσιων σχολείων.&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-top: 0.49cm; margin-bottom: 0.49cm;"&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Αντιλαμβανόμενοι &lt;/p&gt; &lt;p&gt;την κρισιμότητα της κατάστασης που έχει &lt;/p&gt; &lt;p&gt;δημιουργηθεί καλούμε όλους τους &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Πληροφορικούς αλλά και τους Καθηγητές &lt;/p&gt; &lt;p&gt;όλων των ειδικοτήτων και κάθε Πολίτη &lt;/p&gt; &lt;p&gt;του Ηρακλείου και ιδιαίτερα τους &lt;/p&gt; &lt;p&gt;φοιτητές, τους γονείς και τους μαθητές &lt;/p&gt; &lt;p&gt;του νομού μας να εκφράσουν με κάθε τρόπο &lt;/p&gt; &lt;p&gt;την αντίθεσή τους στην επιχειρούμενη &lt;/p&gt; &lt;p&gt;εμπορευματοποίηση της Πληροφορικής &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Παιδείας και&lt;/font&gt;&lt;/font&gt; &lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;να &lt;/p&gt; &lt;p&gt;υποστηρίξουν το αίτημα μας για &lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt;άμεση &lt;/p&gt; &lt;p&gt;ανάκληση των ανωτέρω αποφάσεων του &lt;/p&gt; &lt;p&gt;Υπουργείου Παιδείας. &lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;Ζητούμε &lt;/p&gt; &lt;p&gt;επίσης τον&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;άμεσο τερματισμό κάθε προγράμματος &lt;/p&gt; &lt;p&gt;επιδότησης των κερδοσκοπικών εταιρειών &lt;/p&gt; &lt;p&gt;εμπορίας “πιστοποιήσεων” &lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;και &lt;/p&gt; &lt;p&gt;την&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;font face="Tahoma, sans-serif"&gt;&lt;font size="2"&gt;&lt;b&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;αναγνώριση των δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ &lt;/p&gt; &lt;p&gt;των αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης &lt;/p&gt; &lt;p&gt;σύμφωνα και με τις σχετικές αποφάσεις &lt;/p&gt; &lt;p&gt;τοπικών ΕΛΜΕ όλης της Χώρας.&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/p&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;p align="justify" style="margin-top: 0.49cm; margin-bottom: 0.49cm;"&gt;&lt;br /&gt;&lt;br /&gt; &lt;/p&gt; &lt;p&gt;&lt;/p&gt;&lt;p&gt;Τοπικό Παράρτημα Ηρακλείου της ΕΠΕ&lt;/p&gt;&lt;/p&gt;</title>