Όλα τα Άρθρα

Δελτίο τύπου: Ένα ΥΠΔΒΜΘ σε πλήρη αναντιστοιχία με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της Κοινωνίας

Ακόμη και σε κατά παραγγελία έρευνα του Υπ. Παιδείας, αποδεικνύεται ότι αποτελεί κοινωνικό αίτημα η συμπερίληψη της Πληροφορικής στον κορμό υποχρεωτικών μαθημάτων του Νέο Σχολείου.

Το δελτίο τύπου σε pdf

 

 

 

 

 

<style type="text/css">p { margin-bottom: 0.21cm; }a:link { }</style>

 

ΔΕΛΤΙΟ

ΤΥΠΟΥ

Ένα

ΥΠΔΒΜΘ σε πλήρη αναντιστοιχία με τις

ανάγκες

και τις απαιτήσεις της Κοινωνίας



Αθήνα, 22

Μαρτίου 2011

Λίγες

ημέρες πριν την επίσημη ανακοίνωση από

το ΥΠΔΒΜΘ για το σχέδιο του αποκαλούμενου

“Νέου Σχολείου”, στο οποίο καταργούνται

τα μαθήματα της Πληροφορικής

από το “Νέο Λύκειο”, δημοσιεύτηκε

ΕΡΕΥΝΑ

ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΕΠΙ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

που πραγματοποιήθηκε από ιδιωτική

εταιρεία για λογαριασμό του ίδιου του

ΥΠΔΒΜΘ

(http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2365%3A20-03-11-ereyna-koinis-gnomis-gia-to-neo-lykeio&catid=80%3Adeltia-typoy&Itemid=806&lang=el).

Σκοπός

της έρευνας αυτής, που συγχρηματοδοτήθηκε

από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, είναι

η “... αποτύπωση

των απόψεων αλλά και της μέχρι σήμερα

γνώσης και πληροφόρησης της κοινής

γνώμης για την υφιστάμενη κατάσταση

και προοπτική στη Λυκειακή Εκπαίδευση,

τα προγράμματα που την υποστηρίζουν,

τις

ανάγκες και τις κρινόμενες ως αναγκαίες

θεσμικές ή διοικητικές παρεμβάσεις.”.

Στην

έρευνα αυτή αποτυπώνεται με τον πιο

ξεκάθαρο τρόπο η άποψη της κοινωνίας

για την αναγκαιότητα διδασκαλίας της

Πληροφορικής στο Λύκειο, αφού το

μάθημα της Πληροφορικής κατατάσσεται

ως τέταρτο κατά σειρά προτίμησης

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ μάθημα,

σε μια λίστα από 19 συνολικά μαθήματα.

Η

επιμονή του ΥΠΔΒΜΘ για την υλοποίηση

των ολέθριων για την παιδεία και το

μέλλον της χώρας σχεδιασμών του, με την

πρωτοφανή επίδειξη αδιαλλαξίας και

άρνησης διαλόγου τους τελευταίους 5 και

πλέον μήνες

(http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=454)

δεν

έχει κανένα Παιδαγωγικό, Εκπαιδευτικό,

Επιστημονικό αλλά και Κοινωνικό πλέον

έρεισμα.

Είναι

ολοφάνερο ότι η σημερινή ηγεσία του

ΥΠΔΒΜΘ είναι φορέας μιας πολιτικής που

όχι μόνο βρίσκεται σε πλήρη αναντιστοιχία

με

τις παραγωγικές και οικονομικές ανάγκες

της χώρας μας και

με τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού, για

τους μεγάλους εθνικούς στόχους που

αφορούν την αξιοποίηση της Πληροφορικής

και των Τηλεπικοινωνιών

(http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=433),

αλλά είναι και σε πλήρη αναντιστοιχία

και αδυνατεί

να εκφράσει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις

της ίδιας της κοινωνίας μας.

Η

εκπαιδευτική κοινότητα έχει τοποθετηθεί,

οι Επιστημονικές Ενώσεις Πληροφορικών

έχουν εισηγηθεί και η Κοινωνία αποφάσισε.

Η

άμεση απόσυρση κάθε σχεδιασμού για την

κατάργηση των μαθημάτων Πληροφορικής

από το Λύκειο και η συνεργασία με τις

Επιστημονικές Ενώσεις των Πληροφορικών,

για την αναβάθμιση

των μαθημάτων πληροφορικής

και την επικαιροποίηση των προγραμμάτων

σπουδών για να ανταποκρίνονται στις

σύγχρονες απαιτήσεις της Κοινωνίας της

Γνώσης είναι

η μοναδική αποδεκτή λύση.