Όλα τα Άρθρα

Ανάγκη πρόσληψης μόνιμων καθηγητών Πληροφορικής ΠΕ86 και σύσταση οργανικών θέσεων για κάλυψη κενών στην Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαί

Από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Πληροφορικών (Π.Σ.Α.Π.), λάβαμε και δημοσιεύουμε, προσυπογράφοντας και εμείς, την παρακάτω πρόταση προς τους Έλληνες Βουλευτές για επερώτηση στην Κυβέρνηση. Αφορά στην ανάγκη σύστασης Οργανικών θέσεων ΠΕ86 (Πληροφορικής) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με τις ανάλογες προσλήψεις Πληροφορικών.

Προς: Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων
Κοιν.: Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

Βουλευτές Ελληνικού Κοινοβουλίου

Τμήματα Πληροφορικής Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού Τομέα

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης

Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Πληροφορικών

 

ΘΕΜΑ: «Ανάγκη πρόσληψης μόνιμων καθηγητών Πληροφορικής ΠΕ86 και σύσταση οργανικών θέσεων για κάλυψη κενών στην Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

Αθήνα, 03/03/2020

Αξιότιμες/οι κ. κ. Υπουργοί.

Από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Πληροφορικών (Π.Σ.Α.Π.), λάβαμε και δημοσιεύουμε, προσυπογράφοντας και εμείς, την παρακάτω πρόταση προς τους Έλληνες Βουλευτές για επερώτηση στην Κυβέρνηση. Αφορά στην ανάγκη σύστασης Οργανικών θέσεων ΠΕ86 (Πληροφορικής) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με τις ανάλογες προσλήψεις Πληροφορικών.



ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα. Νίκη Κεραμέως

Θέμα: Ανάγκη πρόσληψης μόνιμων καθηγητών Πληροφορικής ΠΕ86 και σύσταση οργανικών θέσεων για κάλυψη κενών στην Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Κυρία Υπουργέ,

Αφορμή για τη σύνταξη και υποβολή της παρούσας επερώτησης είναι η προκήρυξη 2ΓΕ/2019 για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης κατηγορίας Π.Ε. καθώς και η μη κάλυψη των πραγματικών αναγκών για τους εκπαιδευτικούς πληροφορικής.

Παρά το γεγονός πως η πληροφορική αποτελεί μια αναγκαιότητα στη σχολική ζωή και παρόλο που το ΥΠ.ΠΑΙΘ διαβεβαιώνει ότι προτίθεται να δώσει έμφαση στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων για τους μαθητές πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας, τόσο μέσω της ανάπτυξης προγραμμάτων ρομποτικής, αλλά και μαθημάτων που θα οδηγήσουν στην κτήση Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής, δυστυχώς παρατηρείται μια άρνηση του Υπουργείου για σύσταση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών Πληροφορικής (ΠΕ86) τόσο στη Β/θμια, αλλά ιδιαίτερα στην Α/θμια εκπαίδευση.

Την τελευταία δεκαετία, όπως φανερώνουν και τα στοιχεία που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon), οι καθηγητές ΠΕ86 καλύπτουν ανελλιπώς πάγιες εκπαιδευτικές ανάγκες. Την τελευταία τριετία (2017-2020), προσλαμβάνονται ετησίως πάνω από 500 εκπαιδευτικοί. Συγκεκριμένα, τη σχολική χρονιά 2017-18 προσελήφθησαν 598 εκπαιδευτικοί πληροφορικής σε Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση (γενική και ειδική αγωγή), τη σχολική χρονιά 2018-19 προσελήφθησαν 998 εκπαιδευτικοί πληροφορικής σε Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση (γενική και ειδική αγωγή) και τη σχολική χρονιά που διανύουμε έχουν ήδη προσληφθεί 1300 εκπαιδευτικοί πληροφορικής σε Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση (γενική και ειδική αγωγή).

Θα θέλαμε λοιπόν να μάθουμε:

  • Πόσες θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών Πληροφορικής θα καλυφθούν στις επερχόμενες προσλήψεις;

  • Πόσες οργανικές θέσεις προτίθεται το ΥΠ.ΠΑΙΘ να συστήσει προκειμένου να καλυφθούν οι ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;

  • Πώς θα δοθεί έμφαση στην καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων, αν το μάθημα της Πληροφορικής διδάσκεται μόνο μία (1) ώρα εβδομαδιαίως, τόσο σε όλες τις τάξεις του δημοτικού (Α΄ τάξη – ΣΤ΄ τάξη), όσο και στις τάξεις του γυμνασίου (Α΄ τάξη – Γ΄ τάξη); Και - το σημαντικότερο όλων - η παραπάνω διαμορφωθείσα πραγματικότητα ισχύει τη στιγμή που και στις δύο προαναφερθείσες βαθμίδες της εκπαίδευσης οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής προσπαθούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα ρομποτικά κιτ που προμηθεύονται από δωρεές ιδιωτικών εταιριών, πολλές φορές και εκτός του διδακτικού τους ωραρίου αφού δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες διδακτικές ώρες.

  • Για ποιο λόγο το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής θα πρέπει να διδάσκεται από έκτακτο προσωπικό και εκτός σχολικού ωραρίου; Δεν θα έπρεπε το ΥΠ.ΠΑΙΘ να στοχεύει στην εκμάθηση και πιστοποίηση των απαραίτητων ψηφιακών δεξιοτήτων για όλους τους μαθητές μέσα από ένα ωρολόγιο πρόγραμμα που θα οδηγήσει το σύνολο στην πιστοποίηση;


Ο Ερωτών Βουλευτής


Παραθέτουμε ενδεικτικούς υπερσυνδέσμους στην ιστοσελίδα του ΥΠ.ΠΑΙΘ. με τις προσλήψεις της τριετίας 2017-2020.

Ενδεικτικές προσλήψεις αναπληρωτών ΠΕ86 2017-18

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/30001-06-09-17-proslipseis-2-094-ekpaideftikon-kladon-eidikotiton-v-thmias-ekpaidefsis-stin-eae-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-sxoliko-etos-2017-2019

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/30003-06-09-17-proslipseis-954-anapliroton-ekpaideftikon-plirous-orariou-kladon-eidikotiton-pe02-pe03-pe04-pe09-pe12-01-pe12-04-pe12-05-pe14-01-pe14-04-pe17-01-pe17-02-pe17-03-pe17-04-pe18-01-pe18-02-pe18-04-pe18-07-pe18-08-pe18-10-pe18-12-pe18-18-pe18-20-pe18-23-pe18-24-pe18-31-pe18-33-pe18-36-kai-te01-19-gia-ti-v-thmia-ekpaidefsi-2

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/30006-06-09-17-proslipseis-anapliroton-ekp-kon-stin-a-thmia-eae-sxol-etous-2017-2019

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/30008-06-09-17-proslipseis-anapliroton-ekp-kon-stin-a-thmia-sxol-etous-2017-2020

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/30648-06-10-17-proslipsi-ekpaideftikon-se-sxoleia-armodiotitas-d-nsis-thriskeftikis-ekpaidefsis-2

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/30687-09-10-17-proslipseis-1544-anapliroton-ekpaideftikon-plirous-kai-meiomenou-orariou-sti-v-thmia-ekpaidefsi-3

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/30876-17-10-17-proslipseis-365-ekpaideftikon-kladon-eidikotiton-v-thmias-ekpaidefsis-stin-eae-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-sxoliko-etos-2017-2020

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/32964-12-02-18-anakoinopoiisi-proslipseon-anapliroton-ekpaideftikon-kladon-eidikotiton-pe05-pe06-pe07-pe08-pe11-pe16-01-kai-pe19-20-sti-v-thmia-ekpaidefsi-os-prosorinon-anapliroton-plirous-kai-meiomenou-orariou-2


Ενδεικτικές προσλήψεις αναπληρωτών ΠΕ86 2018-19

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/36772-05-09-18-eidikis-agogis-3

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/36781-05-09-18-proslipseis-3-629-ekpaideftikon-stin-protovathmia-eidiki-agogi-kai-ekpaidefsi-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-didaktiko-etos-2018-2022

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/36784-05-09-18-proslipseis-8-763-ekpaideftikon-protovathmias-ekpaidefsis-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-didaktiko-etos-2018-2021

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/37208-20-09-18-proslipseis-461-anapliroton-ekpaideftikon-plirous-orariou-kladon-eidikotiton-v-thmias-ekpaidefsis-3

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/37513-03-10-18-proslipseis-1239-ekpaideftikon-protovathmias-ekpaidefsis-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-didaktiko-etos-2018-2023

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/38091-06-11-18-proslipsi-783-ekpaideftikon-kladon-eidikotiton-v-thmias-ekpaidefsis-stin-eidiki-agogi-kai-ekpaidefsi-os-anapliroton-gia-to-sxoliko-etos-2018-2023


Ενδεικτικές προσλήψεις αναπληρωτών ΠΕ86 2019-20

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/42765-05-09-19-proslipseis-ekpaideftikon-stin-protovathmia-eidiki-agogi-kai-ekpaidefsi-kai-geniki-ekpaidefsi-os-prosorinon-anapliroton-gia-to-didaktiko-etos-2019-2021

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/42766-05-09-19-proslipseis-ekpaideftikon-kladon-eidikotiton-defterovathmias-ekpaidefsis-os-prosorinon-anapliroton-gia-to-didaktiko-etos-2019-2021

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/43081-28-09-19-proslipseis-2-372-ekpaideftikon-stin-protovathmia-eidiki-agogi-kai-ekpaidefsi-kai-geniki-ekpaidefsi-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-didaktiko-etos-2019-2022

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/43084-28-09-19-proslipseis-3-015-ekpaideftikon-kladon-eidikotiton-v-thmias-ekpaidefsis-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-didaktiko-etos-2019-2022

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/43217-11-10-19-proslipseis-306-ekpaideftikon-kladon-eidikotiton-v-thmias-ekpaidefsis-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-didaktiko-etos-2019-2021

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/43219-11-10-19-proslipseis-305-ekpaideftikon-stin-protovathmia-eidiki-agogi-kai-ekpaidefsi-kai-geniki-ekpaidefsi-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-didaktiko-etos-2019-2021

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/43543-21-11-19-eidiki-prosklisi-kalypsis-leitourgikon-kenon-se-sxolikes-monades-tis-protovathmias-kai-defterovathmias-ekpaidefsis-arthro-86-tou-n-4547-2018-fek-102-a-3

https://www.minedu.gov.gr/ekpaideutikoi-m/anaplirotes-m/proslipseis-anapl/poreia-mon/43665-06-12-19-proslipseis-853-ekpaideftikon-kladon-eidikotiton-v-thmias-ekpaidefsis-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-didaktiko-etos-2019-2021

Με εκτίμηση,

Το ΔΣ της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας (ΕΠΕ)

Ο Πρόεδρος Ο Αντιπρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας Ο Ειδ. Γραμματέας Η Ταμίας
Δημήτρης Κυριακός Μάριος Παπαδόπουλος Χάρης Γεωργίου Φώτης Αλεξάκος Λένα Καπετανάκη
proedros(στο)epe.org.gr antiproedros(στο)epe.org.gr gen_grammateas(στο)epe.org.gr eid_grammateas(στο)epe.org.gr tamias(στο)epe.org.gr

Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας, Τ.Θ. 13801, Τ.Κ. 10310, Αθήνα
E-mail: info(στο)epe.org.gr – Τηλέφωνο: 698 172 3690