Στις 14 Αυγούστου 2015 ψηφίστηκε στο Κοινοβούλιο το πολυνομοσχέδιο σχετικά με την “Κύρωση του Σχεδίου Σύμβασης Οικονομικής Ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της Συμφωνίας Χρηματοδότησης” (βλ. [2]). Το πολυνομοσχέδιο βασίστηκε μεταξύ άλλων στο τελικό κείμενο της αντίστοιχης συμφωνίας με τους Ευρωπαίους εταίρους και που δημοσιεύτηκε λίγα 24ωρα πριν (βλ. [1]).
Εν όψει των επερχόμενων εθνικών εκλογών στις 20 Σεπτεμβρίου, η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας (ΕΠΕ) εξέτασε προσεκτικά το κείμενο…
Τον τελευταίο καιρό έχει ξεκινήσει να γίνεται ξανά λόγος και να αναρτώνται άρθρα στο Διαδίκτυο σχετικά με το τι διδάσκεται και από ποιές ειδικότητες εκπαιδευτικών στα Λύκεια, ΕΠΑΛ και κυρίως Γυμνάσια της χώρας. Για παράδειγμα, η ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ) με τίτλο «Τα Μαθηματικά να διδάσκονται από Μαθηματικούς» (http://is.gd/TX1eBF) της 25/8/2015, η οποία αναφέρεται και στην περυσινή απόφαση του ΥΠΟΠΑΙΘ με αριθμ. πρωτ. 137852/Γ2/02-09-2014, σχετικά με την Β’ ανάθεση των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο.
Η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας (ΕΠΕ) παρακολουθεί, ως οφείλει, τα δημοσιεύματα και τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών, σχετικά με την υπόθεση ενδεχόμενων ψηφιακών παραβιάσεων και σχεδιασμού συστήματος παράλληλων πληρωμών με αξιοποίηση στοιχείων του συστήματος TAXIS. Σύμφωνα με δημοσιεύματα που ξεκίνησαν την περασμένη Παρασκευή (24/7) και τα λεγόμενα του ίδιου του πρώην Υπουργού Οικονομικών κ. Γ. Βαρουφάκη όπως αποτυπώνονται σε ήδη δημοσιευμένο ηχητικό αρχείο, μια μικρή ομάδα έμπιστων συνεργατών του ανέλαβε να εκπονήσει μια μελέτη…
Η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας (ΕΠΕ) πραγματοποίησε το διάστημα 21-23 Μαΐου 2015 τις εκλογές της, για την ανάδειξη μελών Διοικητικού Συμβουλίου, Ελεγκτικής Επιτροπής και Επιτροπής Δεοντολογίας.
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή χιλιάδες υποψήφιοι φοιτητές καλούνται να πάρουν σημαντικές αποφάσεις που θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το επαγγελματικό τους μέλλον.
Δυστυχώς και εφέτος, όπως κάθε χρόνο, παρουσιάστηκαν προβλήματα από απροσεξίες ή ασάφειες στην διατύπωση των θεμάτων αλλά και στις οδηγίες βαθμολόγησης που στάλθηκαν.
Με μεγάλη έκπληξη αλλά και αγανάκτηση, οι Πληροφορικοί της χώρας πληροφορηθήκαμε τις επιλογές του ΥΠΟΠΑΙΘ όσον αφορά την ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία για το σχολικό έτος 2015-2016.
Ως Επιστήμονες Πληροφορικής θέλουμε να διαβεβαιώσουμε την Ελληνική κοινωνία ότι η Επιστήμη των Υπολογιστών διαθέτει σήμερα την ερευνητική γνώση και την απαραίτητη τεχνολογία για την ασφαλή διεξαγωγή ηλεκτρονικών ψηφοφοριών που διασφαλίζουν τόσο το αδιάβλητο όσο και τη μυστικότητα της ψηφοφορίας.