Ομάδα δράσης COVID-19

Επικαιρότητα

30/04/2020

Vouchers τηλε-κατάρτισης (και στις ΤΠΕ) για επιστήμονες: Μια παλιά, χαίνουσα πληγή

Οι Πληροφορικοί της χώρας, χαιρετίζουμε την απόφαση της Κυβέρνησης να αποσύρει το πρόγραμμα τηλεκατάρτισης για επιστήμονες (https://is.gd/vEEfuU), γνωστό και ως «vouchers των 600€» κατόπιν της κατακραυγής εκ μέρους σημαντικής μερίδας της κοινωνίας. Ο σάλος που προκλήθηκε από την αρχή ακόμη της υλοποίησης του εν λόγω προγράμματος, καταδεικνύει τόσο τα διαπλεκόμενα συμφέροντα πίσω από αυτό, όσο και την προχειρότητα με την οποία, για μια ακόμη φορά, αντιμετωπίζονται από την επίσημη Ελληνική πολιτεία κάποια θέματα που αφορούν στις λεγόμενες ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών).Διαβάστε περισσότερα


30/04/2020

Δελτίο Τύπου - «Αναβάθμιση του Σχολείου με Ενίσχυση της Πληροφορικής χωρίς Πληροφορική»

Στις 22 Απριλίου 2020, εν μέσω της αργίας του Πάσχα και των περιοριστικών μέτρων για τον περιορισμό και την αντιμετώπιση των κινδύνων διάδοσης του Κορωνοϊού Covid-19, κατατέθηκε σε δημόσια διαβούλευση το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις». Παρά το γεγονός ότι γι’ ακόμη μια φορά, κατατίθεται νομοσχέδιο που αφορά στην Παιδεία με τους άμεσα εμπλεκόμενους (μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς) να βρίσκονται υπό περιορισμό στα σπίτια τους εν μέσω όχι απλώς αργίας, αλλά και πανδημίας, εμείς θα μείνουμε -καλόπιστα- στο περιεχόμενο και τις διατάξεις του σχετικού σχεδίου νόμου.Διαβάστε περισσότερα


24/03/2020

Δελτίο Τύπου - Οι Έλληνες Πληροφορικοί είμαστε εδώ για την Κοινωνία και στηρίζουμε τη συλλογική προσπάθεια για περιφρούρηση της ζωής όλων

Οι δραματικές εξελίξεις των τελευταίων εβδομάδων σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν αναδείξει πόσο συνδεδεμένος είναι ο σύγχρονος κόσμος και πόσο αναγκαία είναι η συνεργασία και ο συντονισμός σε παγκόσμιο επίπεδο για την αντιμετώπιση απειλών σαν αυτή που βιώνουμε. Το συνταγματικό δικαίωμα της πληροφόρησης και της καθολικής συμμετοχής στην κοινωνία της πληροφορίας γίνεται πιο επίκαιρο από ποτέ, καθώς συνδέεται όλο και περισσότερο με την άσκηση άλλων δικαιωμάτων όπως της πρόσβαση στην γνώση, την ενημέρωση, την εκπαίδευση, την εργασία, σε κάθε είδους υπηρεσίες δημόσιες και ιδιωτικές, καθώς και τη συμμετοχή στην κοινωνική και πολιτική ζωή. Αναδεικνύεται η ανάγκη να εξασφαλιστεί σε όλους τους πολίτες η πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο.Διαβάστε περισσότερα


03/03/2020

ΘΕΜΑ: «Πώς τελικά σπουδάζει κανείς Πληροφορική στην Ελλάδα;»

Αξιότιμες/οι κ. κ. Υπουργοί. Αναγκαζόμαστε και πάλι, με αφορμή τις ανακοινωθείσες αλλαγές σχετικά με τη διδασκαλία των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων στις Ομάδες Προσανατολισμού, να καταδείξουμε τις τεράστιες στρεβλώσεις που συνεχίζουν να υφίστανται, αλλά και να μεγεθύνονται με τις αναγγελθείσες παρεμβάσεις, χωρίς πλέον να αποτελούν Ελληνική πρωτοτυπία καθώς επαναλαμβάνουν αυτούσιες και αναπαράγουν τις κακές πρακτικές και μεθοδεύσεις του παρελθόντος.Διαβάστε περισσότερα


03/03/2020

Ανάγκη πρόσληψης μόνιμων καθηγητών Πληροφορικής ΠΕ86 και σύσταση οργανικών θέσεων για κάλυψη κενών στην Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Πληροφορικών (Π.Σ.Α.Π.), λάβαμε και δημοσιεύουμε, προσυπογράφοντας και εμείς, την παρακάτω πρόταση προς τους Έλληνες Βουλευτές για επερώτηση στην Κυβέρνηση. Αφορά στην ανάγκη σύστασης Οργανικών θέσεων ΠΕ86 (Πληροφορικής) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με τις ανάλογες προσλήψεις Πληροφορικών.Διαβάστε περισσότερα